Vánoční tipy- filmy, které Vám dodají tu správnou atmosféru

Ano, vím vím. Neozvala jsem se vám už hodně dlouho a můžete se na mě zlobit. Já sama jsem na sebe naštvaná a nejraději bych teď vydala kupu článků. Ale když už je ten vánoční čas, tak by se mělo přece odpouštět ne? 


A jako takovou náhradu za moji neaktivitu jsem pro vás přichystala novou rubriku a to Vánoční tipy! V každém článku vám budu doporučovat všelijaké věcičky, dneska vám ukážu filmy, které (mi) dodávají tu správnou vánoční atmosféru rok co rok.

Filmy asi budete znát, ale i tak si myslím, že se tu přece jenom najde někdo, kdo nějaký z nich neviděl.


Já už to dál nebudu okecávat a vrhneme se na to!



1. Vánoce naruby
Luthera a Noru Krankovi čekají první Vánoce bez jejich dcery Blair. Vánoční nálada z nich rychle opadá, ale když nachází dovolenou na výletní lodi, rozhodnou se klasické svátky zrušit a místo toho si užít sluníčko. Ale jejich sousedství to nebere v dobrém a všechno se obrací naruby. Na Štědrý den se ale ozývá Blair a chce přiletět večer i se svým novým snoubencem. U Kranků proto začíná šílenství, aby stihli do večera uspořádat jejich tradiční večírek.


Tenhle film je pro mě naprostá srdcovka. Obsahuje totiž úplně všechno, od humoru až po lásku. Vždycky se u něho popadám smíchy a dokáže ve mě vyvolat všechny emoce. Já film považuju za můj nejoblíbenější s vánoční tématikou a to i přes to, že je vlastně o zrušení Vánoc. Hlavní dva herci jsou dokonalí a umí tak dobře vyjádřit jakoukoli situaci. Některé části byly opravdu hodně vtipné a nejde se u nich nesmát. Zároveň mi ale připomíná vánoční pohodu a hlavní cíl Vánoc- užít si čas s rodinou.






2. Velká vánoční jízda
Jako každý rok má za úkol Santa a jeho pomocníci jeden den v roce rozvést všechny dárky pod každý stromeček. Ale stane se, že Santa zapomene doručit jeden dárek. A do úkolu o to, aby byl i ten dárek doručen včas, se pouští Santův méně nadaný a tak trochu potrhlý syn Arthur. 




Další je pro změnu animovaný film a to Velká vánoční jízda, která je taky jednou z mých oblíbených vánočních filmů. Tenhle film bych spíše zařadila do té kategorie vtipných, jelikož tam jde hlavně o to, aby jste se u něho zasmáli. Já si u něho vždycky odpočinu a podle mě je jak pro malé děti, tak i pro starší. Všem vykouzlí úsměv na tváři stejně.






3. Krampus: Táhni k čertu
Maxova rodina se pohybuje na tenkém ledu a když mají na Vánoce přijet příbuzní z máminy strany, což nastávající situaci moc nepomáhá. Max je vším otrávený a proto řekne, že by Vánoce radši ani neslavil. To ale netušil, že v tu dobu vyslal sebe i svoji rodinu do pěkných malérů. Počasí se zhoršuje a propuká vánice a ještě k tomu se ozývají nejrůznější zvuky z každých stran. Krampus přichází a rozhodně to nebude příjemné.


A abych tu neměla jenom milé a oddychové film, připravila jsem si i jeden horor, při kterém se rozhodně budete bát. Pamatuji si, jak jsem se v době, kdy měl film vyjít, těšila na to, až se na něho podívám a budu se přitom bát. A opravdu ve mně vyvolal nejrůznější pocity. Celý film provází pochmurná atmosféra, ale zároveň můžete ve vzduchu cítit Vánoce. Přece jenom ta vánice dokáže naladit na Vánoce taky, sice trochu temněji, ale i tak.








4. Čtvery vánoce

Brad a Kate každoročně na Vánoce vyrážejí pryč od svých rozvedených rodičů, protože slavit čtvery Vánoce a ještě s nepříjemnými příbuznými, no, komu by se chtělo. Ale lety jsou kvůli počasí zrušeny, a tak nastává nepěkná situace a Brad a Kate jsou nuceni slavit letošní Vánoce čtyřikrát se všemi svými rodiči. 


Čtvery Vánoce je naprosto krásný film, který mě vždycky naladí na vánoční atmosféru. Celý příběh je zakládán hlavně na vtipu a prekérních situacích a to mám na vánočních filmech nejraději. Tady musím pochválit hlavně herce, kteří tvoří podle mě hlavní atmosféru filmy a dokázaly perfektně zahrát jednotlivé role. A ještě k tomu oba dva mi jsou sympatičtí. Líbí se mi, když si hlavní hrdinové umí ze sebe udělat srandu a v tomhle filmu to platí dvojnásobně.







5. Grinch
Kdovíci milují Vánoce nadevše a prožívají je co nejvíce. Ale na hoře v jeskyni bydlí Grinch, který Vánoce nesnáší a s tím i Kdovíky. Malá Mary Lou se ale rozhodne Grinche pozvat na jubilejní Kdoslavy, ale nedopadne to tak, jak si Mary Lou myslela. Grinch totiž sám nechce na Kdoslavy jít, místo toho chce zničit Vánoce. To se mu ale nepovede a i když má Grinch srdce o dvě čísla menší, tak mu přece jenom naroste stejné, jako mají všichni ostatní Kdovíci.

Grinch patří mezi klasiku všech vánočních klasik a tak asi nemusím dlouho mluvit o tom, jak je film úžasný a pokud vám žádný z předešlých filmů nedokázal přinést tu správnou vánoční atmosféru, tak Grinch to jistí. Kdo by neměl rád příběh o mrzutém zeleném chlapíkovi, kterého přesvědčí a očaruje malá holčička? Celý film už od začátku na vás dýchne vánoční atmosféru a budete si říkat, ať už jsou Vánoce. Ve filmu nechybí samozřejmě ani problémy, které sebou přinese Grinch. Nakonec, jako každý vánoční film, všechno dopadne dobře a zase se utvrzujeme v tom, že nejdůležitější o Vánocích je strávený čas s rodinou.





A to jsou všechny moje doporučení na filmy, které vám učarují vánoční atmosféru. 
Doufám, že jsem vám aspoň trochu pomohla s vybíráním, na jaký film se třeba na adventní neděli podíváte a uvidíme se, doufám, co nejdříve.
Ahoj♥

3 komentářů:

  1. Jéé super článek! Film č. 2 neznám, tak jdu ho honem hledat a navodit si vánoční atmosféru ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Joo konečně někdo kdo také miluje Vánoce naruby a má to nejradši! Já tenhle film zbožňuju, tak jako má někdo klasiku Sám doma, tak já mám tenhle film, nebo teda my všichni doma to tak máme a vždycky na to koukáme během Vánoc alespoň dvakrát. Zkrátka už je to tradice! :D
    Velká vánoční jízda je taky skvělý film, loni jsem ho viděla poprvé a určitě plánuji pustit si ho teď zase :)
    Pro mě ještě velkou vánoční klasikou Láska nebeská, taky úžasná komedie, která na Vánoce nesmí chybět :)

    OdpovědětVymazat