Recenze na figurky Funko POP

Dneska tu pro vás mám trochu jiný typ recenze a to recenzi na figurky od firmy Funko POP. Myslím si, že tu bude více čtenářů, kteří také vlastní nějaké figurky, jak knižní, tak třeba i filmové. A já tu pro vás mám dneska recenzi na 4 z nich a také bonus vám tady představím jeden notes, který já využívám ke knižním potřebám.


Jako první figurku bych vám ráda ukázala Harley Quinn. Tahle je ze série Bombshells aneb se série superhrdinek z DC. Prvně jsem se s Harley setkala ve filmu Suicide Squad a tam se mi postava moc líbila. Tuhle sérii bohužel neznám, ale jsem ráda, že jsem aspoň zjistila, jak Harley vypadá v jiném příběhu. Moc se mi líbí detaily figurky, třeba jak ji z tich chráničů (nebo co to má :D) na kolenou vyčuhuje karta s Jokerem. Záda její bundy zdobí Joker, což se mi také moc líbí.

Další z figurek je tento krát Rock Candy, což patří pod Funko POP, akorát jsou tyhle figurky o kousíček větší a mají velikost hlavy padnoucí k tělu. A já tu mám figurku Wonder Woman.
Viděla jsem film a musím se přiznat, že jsem se do něho zamilovala, jak postavami, tak i tím, že se příběh odehrává v období války, na což jsem trochu ujetá. 
Pokud jste film neviděla, tak jde ještě o Wonder Woman amazonku. Jak na fotce můžete vidět, bohužel má figurka zahnutý meč, ale jelikož je ohebný, tak si myslím, že pokud ho na chvíli namočím do horké vody a budu ho držet tak, jak chci, tak se narovná a nebude žádný problém. Aneb malá rada, pokud se vám něco takového přihodí :D. Jinak nejvíce z celé figurky se mi líbí ten její zapletený cop, protože ten se podle mě opravdu povedl (kéž bych takový uměla i já :D).

A teď tu je figurka, kterou jsem si moc zamilovala a je podle mě nejkrásnější a nejdetailnější. Taky je z filmu Wonder Woman a jedná se o Hippolytu aneb matku samotné Wonder Woman. 
Hlavně se mi líbí její oděv, který je bojový a je opravdu hodně dobře zhotovený. Taky meč se povedl, oproti předešlé figurce, která měla meč jednodušší má tahle figurka meč o dost propracovanější. Na figurkách Funko POP jsem tak trošku závislá na jejich vlasech, protože se mi strašně moc líbí, jak je Funko POP dělají. A tady má figurka opravdu hřívu a vlasy jsou prostě krásné.

A poslední figurka se klíčenka od stejné firmy Funko POP. Klíčenka je z filmu, který je moje srdcovka a naprosto ho zbožňuji, jak první, tak i druhý díl. 
Figurkou je Star-Lord ze Strážců galaxie, přesněji z druhého dílu. Co se mi líbí, je to, že i když je to opravdu malá figurka, tak jde udělaná stejně kvalitně jako ty předešlé. Na fotce to moc nejde vidět, ale Star-Lord má dokonce tričko, na kterém má potisk. Taky se mi líbí ty zbraně, ty se povedly. A pokud figurku nechcete nosit jako klíčenku, máte možnost si figurku od řetízku odšroubovat a máte z klíčenky malou figurku.

A jako poslední tu mám notes, který používám pro knižní účely, tedy pro zapisování knih. Je formátem větší, což mi naprosto vyhovuje. 
Taky mi práci hodně ulehčily linky, takže za to dávám palec nahoru. A designově je přímo okouzlující a to v přesném slova smyslu, jelikož pozlacené části házejí pořád odlesky. Notes je na gumičku a tak máte jistotu, že kdyby jste si do něho něco založily, neztratíte to.
Tady je příklad toho, jak notes používám.


A tohle byly všechny figurky (a notes), které mi udělaly radost.



Tímto bych chtěla poděkovat eshopu Svět komiksů za poskytnutí všech těchhle krásných věciček. 


Já doufám, že se vám tahle recenze líbila a že vám nebude vadit, že není o knížce. Každopádně pro vás připravuji recenzi na Oko za Oko a Hanu, takže se můžete těšit i na ně. ☺
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat