Recenze na Tisíc polibků

Tisíc polibků

Autor: Tillie Cole
Počet stran: 352
Rok vydání: 2017 (v originále 2016)
Nakladatelství: Yoli

Příběh:
Poppy a Rune jsou spolu od dětství jako jedna duše. Všechno podnikají spolu a každým dnem k sobě cítí něco více. Jejich láska se rozroste do rozměru, kde jeden nevydrží bez druhého. Poppy dostala od babičky sklenici s tisícem papírových srdíček, na které si má zaznamenávat své pusy, dokud jich nebude tisíc. A začne s tím s Runem.
Ale Rune musí odjet do své rodné země- Norska a oba dva musí čelit jejich emocím. Ale Rune dá Poppy slib, že se vrátí.
To se taky stane a Rune se doopravdy za dva roky vrací do jeho opravdového domova a to za Poppy. Jenže Poppy s ním za ty dva roky přetrhala veškerou komunikaci a tak se z Runeho stal zahořklý, mrzutý a chladný kluk. Ale k Poppy pořád cítí to stejné. Jenže Rune zjišťuje, proč s ním Poppy celou tu dobu nemluvila a oba dva spolu navazují jejich nestárnoucí lásku.

• • • • •

Názor:
Tisíc polibků teď obletělo celý knižní svět a všichni o knížce pějí pouze chválu, jak je dojemná a že si u ní pěkně pobrečeli. A jelikož jsem v knížkách srdcem chladná (aneb asi jenom dvakrát mě knížka rozbrečela), tak jsem si zahrála na tokovou laboratorní krysu a vyzkoušela na sobě, jaký dopad na mě knížka bude mít. A ono to vůbec špatné nebylo.

Celá knížka je opravdu pouze dívčí román, takže tím chci říct, že nečekejte všelijaké zvraty, knížka má naopak silnou stránku v emocích. Musím se přiznat, že i já jsem podlehla slzám a dvakrát jsem se opravdu rozbrečela, jelikož knížka rozhodně netrpí na málo dojemných scén. Je jich tam opravdu hodně a myslím si, že jestli jste více citliví, tak vás knížka asi úplně zničí a pukne vám srdce (Minimálně tak jako při každém polibku Poppy).

Jak už jsem nakousla, knížka se zaměřuje hlavně na emoce čtenáře a popravdě mám pocit, jako by nás autorka chtěla zničit, ale jak už značí obrázek nahoře, já jsem knížku přežila.
Příběh je o první a zároveň opravdové lásce a to bylo moc pěkné a sladké, zároveň ale i smutné. Myslím si, že tohle se snad nikomu stát nemůžu, jelikož že se do někoho zamilujete od osmi let a od té doby jste spolu je opravdu unikátní. Takže to mi tam trošku vázlo, jelikož si prostě myslím, že se tohle stát nemůže, ale pokud jste snílek a romantik, tak tohle by se vám to mělo líbit.

Celou knížku jsem zhltla opravdu rychle a to hlavně její čtivostí. Příběh vám doslova utíkal mezi prsty a už jsem najednou byla na stránce sto. Někdy byla knížka opravdu napínavé, že jsem se nemohla dočkat, proč to tak vlastně je a co se stalo. Takže nějaké zvraty tam byly, ale se mnou to zase tak moc nepohlo. Ale co se mnou pohlo byl epilog, jelikož ten jsem vážně nepochopila. Jako pardon, ale autorka napíše takhle ten epilog a potom ať se nediví, že se lidem nediví a mají otázky, jelikož tohle byla na konec opravdu rána pod pás.

Knížku hodnotím kladně. Dohnala mě k slzám a za to se ji klaním. Taky byla plná krásných myšlenek, pocitů a emocí, že si z knížky opravdu něco vezmete. Pro romantiky rozhodně pravá knížka.

4 Hvězdičky

A co vy a tahle knížka? Zaujala vás, nebo jste si ji už stihli přečíst? ☺