Book haul červenec

Book haul červenec


I když jsem si minulý měsíc řekla, že až do prosince nebudu nakupovat knížky, tak se moje tvrzení hned rozpadlo a mám tady další book haul. Sice tu mám méně knížek oproti předešlému měsíci, ale i tak jich je dost.


Celkově jich je 9 (ups), ale na moji obranu, já jsem jich koupila ,,pouze,, 5. 
Tak se jdeme na všechny tyhle krásky podívat.

První dvě knížky zrovna patří k těm, které jsem si nekupovala, jelikož jsem je dostala k recenzi. Tímto bych chtěla poděkovat Martinusu a Knihám Omega za poskytnutí knížek. Obě dvě jsou už přečtené a moje recenze na ně si můžete přečíst tady na blogu. Recenze na Do vody je zde a recenze na Nejchladnější dívku ve městě Chladu je zde.

Další knížka je taktéž nekoupená, ale darovaná výměnou. Na Databázi knih jsem totiž s jednou slečnou provedla výměnu knížky Šepotání, za jednu knížku ode mě. Šepotání jsem chtěla hlavně proto, jelikož budu v říjnu na Humbooku (Jupíí), a tak jsem chtěla mít nějakou knížku na podepsání samotné autorky. Na Šepotání se hodně těším a doufám, že si jí stihnu přečíst před Humbookem.

O téhle knížce jsem poslední dobou hodně slyšela, a tak když Knižní klub dělal soutěž, kde byla jedna z výher tahle knížka, tak jsem neváhala a zapojila jsem se. A štěstěna se na mě usmála a knížka už je u mě. Růže pro Charlotte by měla být taková odpočinková romantická knížka, ale všichni ji hodně vychvalují, že je prostě dokonalá, tak uvidíme, jak se bude líbit mě.

A teď nadešel čas na knížky, které jsem si koupila. Jednou jsem měla jít na sraz s Markétou z blogu Majdin svět a samozřejmě že jsem nemohla z celého dne odejít s prázdnou. A tak jsem ukořistila tyhle tři knížky. Sérii Havraní kruhy jsem chtěla už nějakou dobu a snad všichni ji vychvalují, a tak jsem neodolala a vzala si hned oba dva díly. První díl (Ódinovo dítě) jsem už stihla přečíst a panebože, to je prostě dokonalost. Na druhý díl jsem hodně natěšená a doufám, že se do něho pustím co nejdříve. Karty na stole jsem si koupila náhodou. Byly jsme v Neoluxoru a já jsem tam tu knížku viděla za 99,-, tak jsem nemohla udělat nic jiného, než si ji vzít.

Poslední 2 knížky jsou také koupené a to dokonce až z Písku! Na začátku prázdnin jsem totiž byla na dovolené v Písku no a jak už se znám, musela jsem se jít podívat do knihkupectví (Mimochodem, Písek je prostě krásné město.) a vzala jsem si odtamtud tyto knížky. Po Sempre navěky jsem pokukovala už nějakou dobu a když jsem jí tam viděla, tak jsem si řekla, že si jí vezmu a nebudu už dál otálet. Muži kteří nenávidí ženy byla nečekaná koupě. Byla tam za 99,- no a když je něco ve slevě, Nicola to prostě musí vzít. Ani si popravdě nejsem jistá, jestli ji budu číst, ale tak co už, líbila se mi hlavně obálka.

A tohle jsou všechny knížky, které mi za měsíc červenec přibyly v mé knihovničce. 

Četli jste některou z nich? ☺

Já doufám, že se vám Book haul líbil.
Ahoj♥

2 komentářů:

  1. Tak to se to předsevzetí o nenakupování moc nepovedlo. :)) Všechny knihy vypadají skvěle, sérii Havraní kruhy bych si taky ráda přečetla, tak uvidím jak se ti budou líbit...:)) Přeju příjemné čtení a budu se těšit na recenze... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se nepovedlo :D Havraní kruhy ti moooc doporučuji, první díl byl pecka! ♥

      Vymazat