Recenze na Možná jednou

Možná jednou

Autor: Colleen Hover
Počet stran: 392
Rok vydání: 2017 (v originálu 2014)
Nakladatelství: Yoli

Ahoj, vítám vás u recenze na knížku Možná jednou.
Příběh:
Sydney je obyčejná dívka, která chodí na vysokou školu, má úžasného přítele Huntera a nejlepší kamarádku Tori, s kterou sdílí byt. 
Někdy z balkonu poslouchá Ridge, který naproti na balkonu hraje na kytaru.
Ridge jednou nabídne Sydney, jestli nechce složit text k písničce, kterou on hraje.
Jednou ale Ridge poví Sydney o tom, že ji podvádí její přítel s její kamarádkou. Sydney je z toho naštvaná a chce odejít z bytu. Bohužel nemá peníze na taxíka a tak stojí venku v dešti.
Ale přijde pro ni dívka, která ji odtáhne do jejího bytu, kde se potkává s Ridgem. A tam zjišťuje, že je neslyšící. 
Dohromady skládají písně a Sydney se začíná cítit v jeho společnosti dobře. Ale poté začnou jejich city nabírat jiný směr a nemůžou se nechat jimi strhnout, jelikož Ridge má přítelkyni Maggie, kterou miluje.
Jak Ridge, tak i Sydney ale zjišťují, že není vůbec lehké bránit citům, aby se nedostali na povrch.

• • • • •

Názor:
Od Colleen Hover jsem četla pouze knížku Bez naděje a ta se mi hodně líbila. Možná jednou jsem si koupila vlastně úplně náhodou. Jelikož měli v Neoluxoru akci a já si nějakou tu knížku chtěla pořídit, tak jsem se šla podívat a našla jsem tam tuhle a byla dokonce poslední! Takže to byla jasná volba. Plus ještě jsem na ni slyšela tak dobré ohlasy, že jsem ji tam nemohla nechat.
A nakonec jsem ráda, že jsem si knížku koupila.
Co bych o knížce chtěla bych říct jako první je to, že je v ní ukryto strašně moc naděje. Obecně mi přijde, že v každé knížce od Colleen, co jsem zatím četla, bylo plno naděje. Já sama jsem pořád věřila v něco, co jsem věděla, že se stejně nestane, ale i tak ta naděje ve mě byla.

Také bych na knížce ocenila písničky. Na začátku knížky se dozvíte, kde si je poslechnout a poté je posloucháte postupně, jak jdou v knížce za sebou. A musím přiznat, že každá písnička je naprosto dokonalá. Všechny byly složené jen pro tuto knihu a bez nich by to rozhodně nebylo ono a přináší knížce jiný rozměr. 
Taky se díky nim dozvíte, co cítí každá z postav. Zároveň písničky vždycky vyjadřují, jak to mezi Sydney a Ridgem zrovna je.

Kdybych se měla vyjádřit k postavám, tak jedině tak, že všechny byly super. Hodně jsem měla ráda Warrena, protože byl vtipný a vždycky řekl něco, při čem jsem se musela zasmát, proto bych ho tam chtěla i více. Naopak Bridgette jsem ze začátku nemusela, potom už mi nevadila a i trošku jsem ji začala mít ráda.
Sydney byla v pohodě, i když jsem si někdy říkala, co to sakra dělá, tak i tak se mi líbila a rozhodně se tam perfektně se svou osobností hodila.
Ridge byl strašně super. Toho prostě nejde mít nerada. Myslím, že každá holka by chtěla někoho, jako je Ridge, jelikož byl velkorysý, milý, pečující a prostě jedním slovem bezva.
A Maggie, ta je tak dokonalou osobou, až to nemůžu pochopit. Na jednu stranu ji lituji, jelikož si musí procházet tak moc špatnými věcmi, ale zároveň se ji klaním, jelikož všechno bere vstřícně a s ochotou. Podle mě je to naprosto čistá duše a zaslouží si jen to nejlepší.

Asi víte, že mám hodně ráda zvraty, a tak si možná říkáte, jak se mi mohla tak moc líbit tahle knížka, kde zvraty vlastně ani nejsou. Jednoduše, tahle knížka mě prostě dostala svými pocity a emocemi. Je jich plná a podle mě si zaslouží co nejvíce čtenářů.

4.5 Hvězdiček



Doufám, že se vám moje recenze na knížku koupila a třeba jsem vás na ni i nalákala. Pokud ano, rozhodně neuděláte špatně, pokud si ji koupíte. ☺
Ahoj♥

2 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze, na knihu jsem se už dívala a zaujala mě. :)) po tvé recenzi se mi zalíbila ještě víc...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) Pokud zvažuješ, jestli si ji přečíst nebo ne, tak rozhodně jo! Asi to není pro milovníky Fantasy atd., ale pokud máš ráda romantické knížky, tak směle do toho :)

    OdpovědětVymazat