Recenze na Metodu 15/33

Původní název: Method 15/33
Autor: Shannon Kirk
Počet stran: 379
Rok vydání: 2017 (v originále 2015)
Nakladatelství: Omega




Příběh:
Šestnáctiletá, těhotná dívka je unesena v dodávce, v které ji únosce doveze do budovy, ve které poté dívka přežívá. Ale únosce chce pouze její dítě. Dívka ale střádá plán, aby se odtamtud dostala živá jak ona, tak i její nenarozené dítě. A tak na únosce použije Metodu 15/33. Dívka je velmi chytrá s vysokým IQ, a tak si vlastně říkáme, kdo je ta oběť.

• • • • •

Názor:
Na knížku jsem se moc těšila, jelikož má opravdu zajímavý námět, a tak jsem si říkala, že to určitě bude něco, ale ne. Knížka mě už od začátku nudila a vůbec jsem se do ni nemohla začíst. Trošku mě před čtením mě před čtením vykolejily ohlasy a recenze ostatních, jelikož knížka, podle hodnocení rozhodně nepatří mezi nejlepší thrillery.

Můj hlavní problém s knížkou byla rozhodně hlavní hrdinka. I když se jí stalo, to, co se jí stalo, tak jsem ji neměla ani trochu ráda a rozhodně jsem ji nelitovala. Nudila mě a její myšlení mi bylo tak otravné, že jsem měla chuť knížku odložit na neurčito (což s knížka nedělám). 

Příběh pro mě nebyl vůbec čtivý a potom jsem už jenom chtěla být na konci. Autorčin styl psaní mi vůbec nesedl a podle mě se autorka ani nesnažila tam nějakou tu čtivost přidat. 
Každopádně i když mi příběh nesedl, tak jsem pořád čekala na konec a přece jsem pořád měla naději, že třeba ten konec mě dostane. Ale zase to bylo pouze zklamání.

Ale abych zase nebyla na knížku až moc krutá, tak si myslím, že si rozhodně najde svoje čtenáře. Jak knížka říká, je to opravdu hodně psychologické a to mi tam hodně vadilo, ale pokud máte rádi tenhle typ thrillerů, tak si myslím, že je tato knížka přesně pro vás. Na mě byl příběh i těžký a někdy jsem se ztrácela.

Knížku osobně hodnotím negativně, jelikož mi nesedla do noty, ale pro velké milovníky psycho thrillerů, kteří už se v tomhle žánru vyznají a od knížek očekávají opravdu hodně, si myslím, že by se to mohlo opravdu moc líbit a překvapit.

2 Hvězdičky



Děkuji Nakladatelství Omega za poskytnutí knihy k recenzi. Pokud vás knížka zaujala, můžete se na ni podrobně kouknout zde.



A co vy a tahle kniha, máte v plánu si ji přečíst? ☺

Recenze byla kratší, ale doufám, že i tak vám to nevadí a dozvěděli jste se něco o knize a poslechli můj názor. 
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat