Rozbalování #16

Rozbalování #16


Já, věčný nakupovač (existuje to slovo vůbec?) knih se vám hlásím po dlouhé době s rozbalováním.
Dneska tu pro vás mám dokonce dva balíčky, jako náhradu za tu dobu, kdy nebyly rozbalovačky. 

První balíček mi dorazil od Knižního klubu, kde jsem vyhrála jednu knížku.

Knížku jsem viděla u knižní blogerky Káji z instragramu a blogu Penny and books a ta o ni říkala, že se jí moc líbila. A mě moc zajímalo, co je na ni tak úžasného.

Balíček dorazil rychle a dobře zabalený. Knížka je uzoučká a ani jsem si nečetla anotaci, jelikož tu si u knih většinou nečtu, tak doufám, že mě nezklame.

A je to Růže pro Charlotte. Už podle obálky jde poznat, že jde o dívčí román. Každopádně na léto jsou dívčí romány nejlepší.

Druhý balíček mi přišel za výměnu s jednou holčinou za nějakou z mých. Knížku jsem chtěla, jelikož autorka bude na Humbooku.

Od autorky je to jediná série a je v Česku hodně známá, ale myslím si, že v zahraničí jsem ji moc nepostřehla. 

Knížka je retelling na jednu z hodně známých pohádek a to Alenka v říši divů, kterou určitě všichni známe. Myslím, že už víte, o jakou knihu jde.

A zmiňovaná knížka je Šepotání. Celá série mě moc nezaujala, ale když bude autorka na Humbooku, tak jsem si knížku pořídila. A teď mě láká čím dál více. Holčina mi ke knize přihodila ještě krásný pohled.


Četli jste některou z knih? ☺

Doufám, že se vám článek líbil a uvidíme se příště.
Ahoj♥

2 komentářů:

  1. Série Šepotání mě taky minula, ale musím uznat, že vypadá hodně zajímavě. Přeju příjemné čtení a budu se těšit na recenzi. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teď hodně zaujala a těším se na ni. Děkuji a až přečtu, bude recenze. :)

      Vymazat