Recenze na Do vody

Do vody

Autor: Paula Hawkins
Počet stran: 416
Roky vydání: 2017 (v originálu 2017)
Nakladatelství: Ikar

Příběh:
Nell Abbottová je nalezena mrtvá v tůni tonoucích - místu, kde přicházejí zoufalé a nešťastné ženy.
V minulosti se takových událostí odehrálo více, ale mají tyhle ženy něco společného s Nell?
Beckford je malé městečko a všechno a každý zná každého. Ví ale někdo něco o záhadné smrti Nell? Byla to sebevražda, nebo ji s tím někdo pomohl? 
V Beckfordu vyplouvají na povrch tajemství, lži a pravdy, ale co je lež a co je pravda?

• • • • •

Názor:
O téhle knížce je těžké vám napsat o čem je, jelikož bych vám i jediným slovem mohla něco z knížky vyzradit, a tak je to velmi shrnuté. 
Každopádně teď ke knížce. Moc jsem se na ni těšila, jelikož slavný román Dívka ve vlaku zaujal i mě a stal se mým oblíbeným thrillerem. V dívce ve vlaku autorka předvedla bravurní zahrávání si s čtenářem a její propracované a zhroucené postavy byly fenomenální. A tak jsem byla zvědavá, jak autorka využije svoje schopnosti v téhle knížce.

Už na začátek bych poukázala na velké množství postav. V Dívce ve vlaku byly pouze tři ženy a bylo to srozumitelné a děj nekolísal. Ale tady mi to velké množství postav opravdu vadilo. Bylo jich tu minimálně sedm a v takovém množství se podle mě těžce pohybuje. Díky tomu jsem se do knížky ze začátku vůbec nemohla začíst. 

Poté jsem se přece jenom začetla, ale pořád mi postavy nebyly blízké. Ke každé jsem měla nějaké výhrady a popravdě jsem každou neměla vůbec ráda. Možná ale to tak mělo být. Možná autorka chtěla, aby každá postava měla dobrou a špatnou stránku, ale tady v knize jsem viděla u každé pouze špatnou a ta dobrá šla stranou. Třeba Jules mi hrozně lezla na nervy tím, jak se chovala. Její chování totiž podle mě rozhodně neodpovídalo jejímu věku. 

Taky musím přiznat, že místní policie byla opravdu děsná a myslím, že kdyby pouze oni pracovali na případu, tak se děj asi nikam neposune. 
Ale abych nebyla pouze kritická, tak musím uznat, že se mi knížka dobře četla. Sice jsem si ze začátku pletla postavy a musela se v ději trochu vracet, ale potom jsem si zvykla a knížka se četla sama. 

A konec mě překvapil. Bohužel nevím, jestli zrovna v dobrém slova smyslu. Už od začátku mi bylo jasné, že Nell jen tak neskočila a někdo ji tam shodil, ale celou knížku jsem nevěděla, kdo by to tak mohl být. Takže jsem konec nečekala. Ale potom ještě zbývalo pár stránek a já jsem si říkala, že se to určitě celé obrátí a bude to stejně jinak a opravdu se stalo, takže mě to ani nepřekvapilo.

Celou knížku hodnotím jako průměr. Opravdu mě zklamala, čekala jsem větší jízdu a že budu pořád napjatá jak kšandy, ale ne. Autorčin bod úrazu byl podle mě rozhodně v postavách, tím tu knížku ještě snížila. 

3 Hvězdičky


Recenze sice nebyla nějak pozitivní, ale řekla jsem vám můj celý a pravdivý názor na knížku.

Děkuji za poskytnutí knížky Martinusu.
Pokud by jste si chtěli udělat vlastní názor a knížku si přečíst, můžete si ji koupit zde.


Já vám děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám i přes můj názor líbila. ☺
Ahoj♥

4 komentářů:

  1. Dívka ve vlaku se mi strašně líbila, takže jsem měla v plánu si tuhle knihu taky přečíst. Ale nevim no...Osobně taky nemám ráda, když je v příběhu moc postav:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení nic nedáš. Třeba se ti ten příběh naopak bude moc líbit s postavy ti tam vadit nebudou. :)

      Vymazat
  2. Divka ve vlaku byla naprosto TOP dechberouci pribeh. Napinava od zacatku do konce. A tak jsem se hrozne tesila a byla jsem zvedava na tuto knizku Do vody. Musim rict, jak pises, ze jsem tez cekala zase tu napjatost, ze nebudu moct odtrhnout oci od knizky, ale ne. Knizka byla talova lazo plazo. Nic extra, ale propadak to taky neni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :) Já bych taky úplně neřekla, že je propadák. Myslím si, že ten, kdo nečetl Dívku ve vlaku, by se knížka mohla líbit více. :))

      Vymazat