Rozbalování #15

Rozbalování #15


Ahoj, vítám vás u další rozbalovačky a dneska se podíváme na knížky od Mladé Fronty.

Od Mladé Fronty mi přišel recenzní výtisk, na který jsem se moc těšila. 


Podle knížky teď nově vyšel film, který jsem viděla a jelikož se mi líbil, tak jsem si chtěla přečíst i knížku.


Co mě na knížce zaujalo, je to, že je podle skutečného příběhu autora. 


A je to Z Paříže do Paříže od Josepha Joffo. Příběh se odehrává v 2. světové válce a tak téma není moc veselé. A asi se ptáte, jestli vidíte dobře. Ano, na fotce jsou dvě knížky, jelikož mi jednu Mladá Fronta věnovala do soutěže. Pokud by jste měli zájem o knížku, soutěž se koná na mém Instagramovém profilu. Odkaz na fotku se soutěží je zde .



Chtěla bych Mladé Frontě moc poděkovat za poskytnutí knížky k recenzi, tak i k soutěži.
Odkaz na knížku máte zde.

Já doufám, že se vám rozbalování líbilo a že se i zapojíte do mé instagramové soutěže o tuhle krásnou knížku. ☺
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat