Rozbalování #14

Rozbalování #14


Ahoj, vítám vás všechny u nového článku a dneska se po nějaké době zase vrhám do rozbalování.
Jako první balíček mi přišla knížka, kterou jsem vyhrála na instagramovém profilu Radši knihu. Moc chci Mischelle poděkovat za knížku, jelikož jsem po ní toužila a moc jsem si ji přála.


Dokonce jsem na balíčku našla vzkaz, což mě moc potěšilo. 


Knížka byla hodně dobře zabalená, a tak nebyla možnost, že by se ji cokoliv stalo. 


A je to Koruna! Závěrečný díl mě milované série Selekce. Na knížku jsem se moc těšila a konečně ji mám doma. Chci si ji přečíst co nejdříve a doufám, že bude minimálně tak dobrá, jako předchozí díly.


Dneska je to trochu jiné rozbalování, jelikož vám ukážu dva balíčky/knížky. :)


Druhý balíček mi přešel z internetového knihkupectví Arara.cz, kde měli jeden den poštovné zdarma, a tak jsem toho samozřejmě musela využít.


Objednala jsem si knížku do série, ve které mám pouze první díl. 


Možná už můžete poznat, o jakou knížku se jedná. Minimálně vidíte, že jde o knížku, ve které jsou fotky.


A v balíčku se nachází knížka Podivné město, 2. díl Sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti. Na knížku jsem se těšila, jelikož první díl série se mi moc líbil. Ke knížce jsem dostala i magnetickou záložku s Malým princem, která je moc hezká.


Knížku jsem i dočetla a určitě čekejte na blogu recenzi. 


Četli jste některou z knih? ☺


Já doufám, že se vám rozbalovačka líbila.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat