Recenze na Sirotčinec slečny Peregrinové: Knihovnu duší

Sirotčinec slečny Peregrinové: Knihovna duší

Autor: Ransom Riggs
Počet stran: 496
Rok vydání: 2016 (v originálu 2015)
Nakladatelství: Jota

Ahoj, vítám vás u nové recenze a dneska se podíváme na knížku Knihovna duší.
Příběh:
Ema s Jacobem se po oddělení jejich přátel snaží najít cestu k podivným dětem. Přidává se k nim mluvící pes Addison, který jim hodně pomáhá, jelikož dokáže dobře vyčenichat stopy. V patách jsou jim ale stále netvoři a stvůry, kteří je chtějí chytit. 
Jacob s Emou se postupně dostávají do podivných smyček, které je také pomalu vedou k podivným dětem. 
Musí se vypořádat s překážkami, které pro mě život a také stvůry nachystali. Dozvídají se ale nepěkné věci, co mají v plánu stvůry s podivnými dětmi.
Zároveň se Jacob s Emou sbližují čím dál více a sami neví, jestli to tak vůbec chtějí.

• • • • •

Názor:
Závěrečný díl Sirotčince slečny Peregrinové, který uzavírá celou sérii, byl perfektní. Rozhodně nemohl být lepší. A proč?
Tak za prvé, knížka se četla skoro sama. Někteří možná víte, že nemám ráda dlouhé kapitoly, jelikož se mi knížka potom blbě a pomalu čte (nevím proč, prostě to tak mám zafixované) a tahle knížka rozhodně patří mezi ty s dlouhými kapitolami. Například jedná kapitola má dokonce i 66 stránek! Ale proto je obecně tahle série pro mě vyjímečná. Jelikož se mi kapitoly četly velmi lehce a za den jsem přečetla třeba 150 stránek. A to se mi nestává.
Příběh byl ještě akčnější než druhý díl a to je co říct, jelikož v tom druhém to už tak bylo něco. Ale to se dalo čekat, jelikož je to poslední díl a ten to má vše zakončit.


Fotografie byly někdy až moc zvláštní (nebo spíše podivné?), jako třeba tyhle nahoře.
Samozřejmě, jak už to je u Sirotčince známé, tak se všechno obrátilo, takže jsem byla docela hodně šokovaná a hodně mě to překvapilo. 
Ale někdy mi přišlo, že Emě a Jacobovi někdy až moc dobře hraje do karet. 
V druhém díle mi chyběla slečna Peregrinová a nebyl tam někdo až tak zajímavý, ale v tohle díle to bylo jiné. Celou knížku tam byli sice jenom Jacob a Ema, ale za to tam přibývalo hodně nových postav, které byly zároveň zajímavé a tak mě to i tímhle směrem bavilo více než druhý díl. 
Nebyla tam žádná postava, kterou bych si nějak znechutila, kromě záporáků, ale ty jsem neměla ráda hned od začátku.
Konec byl hodně povedený, až mě mrzelo, že to skončila tak rychle a nebyl trochu prodloužený. 

Knížku hodnotím hodně pozitivně. Sirotčinec je jedna z mých nejoblíbenějších sérii a rozhodně ji doporučuji všem, jak klukům, tak holkám, jak mladším, tak starším. Někdy tam něco bylo přitažené za vlasy, ale jinak bylo všechno super. Obecně sérii hodnotím kladně, sice druhý díl byl slabší, ale tenhle to zachránil a krásně zakončil.

5 Hvězdiček


Chtěla bych mockrát poděkovat Nakladatelství Jota za poskytnutí knížky k recenzi. ♥
Knížku si můžete koupit zde , kde jí má Jota ve 35% slevě s poštovným zdarma, ale jen do pondělí, tak šup šup ať to stihnete. 
Pokud jste Sirotčinec ještě nečetli, nezoufejte, jelikož 35% sleva a poštovné zdarma se vztahuje na všechny knížky od Joty, tak si klidně můžete pořídit celou sérii až za podivně nízkou cenu. ☺

Já se s vámi loučím a doufám, že se vám recenze líbila.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat