Přečteno za květen 2017

Přečteno za květen 2017

Ahoj, vítám vás po delší době (moc se za to omlouvám) u mého článku a dneska vám ukážu knížky, které se mi povedlo přečíst za květen.
 Květen byl pro mě slabší, jelikož jsem přečetla pouze 3 knihy. Ano, na fotce jsou 4 knihy, ale jednu jsem nepřečetla celou. 


Caraval- Stephanie Garber
První přečtenou knížkou se stal Caraval. Po téhle knížce jsem se ohlížela v originále, ale jak poté Egmont oznámil, že vyjde v češtině, byla to pro mě jasná volba. 
Knížka se mi moc líbila, byla tajemná, dobrodružná a byly tam i nějaké prvky romantiky. Každopádně pokud si chcete přečíst celý můj názor a třeba nad ní váháte, koukněte na moji recenzi zde.

4 hvězdičky



                                     Dvůr mlhy a hněvu- Sarah J. Maas
Další knížkou je Dvůr mlhy a hněvu. Druhý díl mé milované série a věřím, že mnozí z vás také milujete tuhle sérii. Po prvním díle jsem si říkala, že snad druhý díl nemůže být lepší, ale opak se stal pravdou a světe div, on vážně lepší byl. A to hodně. Dokážete si představit knížku, ve které se pořád něco děje? Ne? Tak tahle to je. Akce bylo opravdu hodně a autorka měla všechno promyslené detailně (jako vždy). Recenze na tuhle krásku je také na mém blogu, odkaz zde.

5 hvězdiček



Paní půlnoci- Cassandra Clare
Třetí knížkou je Paní půlnoci. Bože, jak dlouho jsem na ni čekala a konečně je tady. Musela jsem si ji hned pořídit a nelituji toho. Cassandru Clare mám ráda, jelikož umí tak dokonale vytvořit celý svět, který je až do detailů promyšlený a všechno zapadá do sebe. A tahle knížka byla super. Ze začátku mě to strašně moc chytlo, potom to trochu spadlo dolů, ale ten konec.. Rozhodně si koupím druhý díl (až vyjde) a doufám, že to bude ještě lepší.

4 hvězdičky



                                      Divá Bára a jiné prózy- Božena Němcová
Jako poslední tu mám knížku Divá Bára a jiné prózy. V téhle knize jsem přečtla pouze Divou Báru a to do školy. Přečetla jsem ji za jeden den a líbila se mi, ale neohromilo mě to. Líbilo se mi to více než jsem čekala. Byla to krátký příběh o Báře, která se ničeho a nikoho nebojí a proto si ve vesnici myslí, že ji přivedla Polednice. Bára má kamarádku Elišku, která ale odjede do Prahy k tetičce a vrací se po 3 týdnech. Eliška Báře líčí, jak v Praze poznala doktora, do kterého se zamilovala. 

3 hvězdičky



Knížek nebylo dost a stydím se za to, že jich bylo tak málo, bohužel mě začala trápit škola a tak jsem se prvně soustředila na ni. Každopádně doufám, že v červnu to bude lepší a přečtu toho více.


Kolik jste toho v květnu přečetli vy? ☺


Já se s vámi loučím a doufám, že se vám článek líbil.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat