Recenze na Dvůr mlhy a hněvu

Dvůr mlhy a hněvu

Autor: Sarah J. Maas
Počet stran: 664
Rok vydání: 2017 (v originálu 2016)
Nakladatelství: Cooboo

Ahoj, vítám vás u mé recenze na Dvůr mlhy a hněvu.
Příběh:
Feyre se po setkání s Amarathou vrací na Jarní dvůr, kde musí čelit Tamlinovy, který se ji snaží chránit tím, že ji drží ve svém sídle. Feyre ale nesmí zapomenout na svou dohodu s Rhysandem, kterému přislíbila jeden týden v měsíci. 
U Rhysanda v Nočním dvoře si Feyre začne zvykat a líbí se jí tam více a více než na Jarním dvoře, kde je pod ostrým dohledem. Pomalu začíná nacházet zalíbení v Rhysandovi, se kterým se sbližuje.
Od krále Hybernu ale hrozí válka, která by měla ztrhnout zeď mezi říši smrtelníků a říši víl. A tak se Rhysand, Feyre a jejich přátelé vydávají po stopách kotlíku, díky němuž by mohli překazit válku ještě před samým začátkem.
Ale nic nejde podle plánu. Král Hybernu se totiž mezi tím dozvěděl, co mají v plánu a udělá vše, aby jim to překazil.

• • • • •

Názor:
Po dlouhém čekání a na tuhle knížku jsem se tak moc těšila, až si ji přečtu. První díl téhle série mě dostal a série se zařadila mezi mé oblíbené.
Samozřejmě jsem si říkala, jaký bude tenhle díl, jelikož první byl naprosto dokonalý a že ho snad druhý díl asi nepřekoná, ale opak byl pravdou. Tenhle díl byl tak 1000x lepší.
Dvůr mlhy a hněvu byl hodně akční. Pořád se něco dělo a když už šlo něco podle plánu, tak se najednou všechno pokazilo a nastala další akční bouře.
V prvním díle se mi Tamlin líbil a měla jsem ho ráda. Ale tady jsem ho strašně moc nesnášela. Chápu, že chtěl, aby byla Feyre v bezpečí, ale tím, že ji zamykal v domě to bylo už hodně. Obecně mi přišlo, že už jí nemiluje tak moc jako v prvním díle. No a když už ji zamkl, odjel pryč a potom se vrátil, tak se za Feyre přišel jenom pomilovat a toť vše..


A Rhysand... No tak v prvním díle jsem ho neměla ráda a nechápala jsem, proč ho všichni milují. A teď.. Bože. Je někdo dokonalejší než on? V žádném případě ne. A oni dva dohromady, Feyre a Rhysand, to byla ta největší slast. Pohlazení po duši. A ten konec, no tak z něho jsem oficiálně odpadla. Nejde si Rhyse nezamilovat. A ještě víc si nejde nezamilovat Feyre a Rhyse, protože dohromady tvoří tu nejlepší a nejkrásnější dvojici, jakou jsem v knížkách viděla (četla). 

Pokud se rozhodujete, jestli si přečíst tuhle sérii, tak se nerozhodujte a prostě si ji přečtěte, protože věřte, nebudete litovat a naopak se do toho zamilujete. Ale musím vás upozornit, pokud si sérii přečtete, nikdy nebudete chtít nic jiného, než Rhysanda a podívat se do Velarisu (i když neexistuje).

5 Hvězdiček


Četli jste sérii? ☺ 

Já doufám, že se vám recenze líbila a nalákala jsem vás na knížku. :)
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat