Rozbalování #11

Rozbalování #11

Ahoj, vítám vás u mého dnešního článku a dneska se podíváme na (už) 11 rozbalovačku.


Nově jsem začala spolupracovat s nakladatelstvím Mladá Fronta a tak jsme se domluvily na knize, kterou po přečtení zrecenzuji. Moc jsem se na knížku těšila, jelikož jsem o ní už hodně slyšela a jednu dobu jsem po ní i koukala.



Co mě ale překvapilo bylo to, že balíček byl nějak veliký, když tam měla být ,,jenom´´ jedna kniha. Když jsem ale balíček ošahala, zjistila jsem, že v balíčku jsou knihy dvě!



Už můžete vidět, že první knížka je červená a jste bystří, poznáte, od jaké to je autorky.



A je to Jako zabít ptáčka a Postav hlídku od Harper Lee. Jako zabít už mám skoro dočteného a líbí se mi to. Jinak musím pozdvihnout obálky knih, protože si myslím, že se moc povedly a jsou velmi krásné.


Chtěla bych moc poděkovat Mladé Frontě za obě knížky.
Pokud vás zaujala knížka Jako zabít ptáčka, můžete se na ni kouknout zde.
A pokud vás zaujala knížka Postav hlídku, můžete si ji prohlédnout zde.


Četli jste nebo se chystáte na nějakou z těchhle knih? ☺


Doufám, že se vám rozbalovačka líbila.
Ahoj♥

2 komentářů:

  1. Jako zabít práčka jsem nečetla, ale když slyším jak o ní všichni básní, asi si ji také přečtu. :) Jinak jsou moc hodní, že ti poslali i druhou knihu... to potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti, mně se líbí, ale není to moje nejoblíbenější knihy, ale je pěkná. :) Ano, to jsou a mooc mě to potěšilo. <3

      Vymazat