Přečteno za březen 2017

Přečteno za březen 2017

Ahoj, vítám vás všechny u nového článku a dneska se podíváme na knížky, které se mi podařilo přečíst v březnu.

Za měsíc březen jsem přečetla pouze 4 knihy. Ale mohu vám to vysvětlit. Mezi těmi 4 knihami jsou 2 bichle a tak mi dalo nějaký čas je přečíst. A teď se už vrhneme na ty knížky.

Psí poslání- Bruce Cameron
První knížku, kterou se mi podařilo v březnu přelouskat bylo Psí poslání.
Strašně moc mám ráda pejsky a zároveň si neumím představit život bez pejska. A tak pro mě byla knížka dojemná a krásná zároveň. Sice jsem prvně byla na filmu a potom až četla knížku, ale i tak mě knížka dojala stejně jako film. Moc doporučuji milovníkům pejsků.

5 Hvězdiček



Winter- Marissa Meyer
Další přelouskanou knížkou je Winter. Aaach, moje milované Měsíční kroniky. Poslední díl je bohužel za mnou a tak jsem smutná, že už je s tím konec. 
Ale nezklamal mě. Bylo to další úžasné dobrodružství, které mě vtáhlo a nepustilo. Tenhle díl je za mě nejvíce akční, tak se připravte, že vás autorka nenechá ani vydechnout.
Knížku jsem dostala na recenzi od Martinusu, za jim moc děkuji. Recenze je zde.

5 Hvězdiček



Čáry života- Veronica Roth
Třetí přečtenou knížkou jsou Čáry života. 
Všichni známe známou série Divergence, která se proslavila po celém světě. A v únoru vyšla v Česku autorčina nová knížka, zmiňované Čáry života. Měla jsem na knihu velká očekávání a bohužel je knížka nesplnila. Líbil se mi vesmír, postavy i námět, ale přišlo mi, že se v knize vcelku nic nestalo. Byly tam nějaké akce, ale nebylo to to, co jsem si představovala.

3 Hvězdičky



After: přiznání- Anna Todd
A poslední přečtenou knížkou je After: přiznání. 
Tuhle sérii mám ráda, protože je romantická a má něco v sobě. Sice je to řekněme klasický dívčí román, ale mě na tom něco uchvátilo. Tenhle (2.) díl se mi líbil o něco méně než první a to hlavně kvůli Hardinovi. V tomhle díle byl více zahleděný do sebe a vůbec nedával prostor Tesse. Neříkám, že Tessa byla zase úžasná, ale Hardin byl prostě masakr.

4 Hvězdičky




To jsou všechny přečtené knihy za březen.

Kolik knih jste za březen přečetli vy? ☺

Doufám, že se vám článek líbil.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat