Recenze na knihu Eden

Eden

Autor: Helen Douglas
Počet stran: 288
Rok vydání: 2015 (v originálu 2013)

Ahoj, vítám vás u mojí recenze na knihu Eden.


Anotace: Eden Anfieldová zbožňuje záhady, a když se na škole objeví tajemný nováček Ryan Westland, úplně ji to pohltí. Na první pohled vypadá jako obyčejný kluk, proč potom nezná pizzu? A jak to, že nikdy neslyšel o Hitlerovi? Ze všeho nejvíc ale Eden mate to, že o ni Ryan jeví zájem. Eden pozvolna propadá jeho kouzlu, zároveň ale rozkrývá i jeho tajemství. Zlom nastane jednoho deštivého odpoledne, když klopýtne o zdánlivě obyčejnou knihu v Ryanově pokoji - biografii jeho nejlepšího kamaráda, která je však datovaná o celých padesát let později. Když se svým objevem na Ryana vyrukuje, zjišťuje, že na ni čeká velmi důležitý úkol, a ona právě málem zničila jeho jedinou šanci na úspěch...
• • • • •

Kniha vypráví o Eden Anfieldové, která žije v Perranu a chodí do posledního ročníku na střední. Má svoji partu kamarádů- Connor, Megan, Amy a Matt. Jednoho dne do školy začne chodit nový kluk jménem Ryan Westland. Je pohledný, sportovní a hlavně záhadný. Všechny holky ze školy jsou do něho zblázněné, ale Ryan se baví s Eden. Ryan se rychle dostal do jejich party, ale Connor ho moc nemusí. Eden tráví s Ryanem více a více času. Jednoho dne je u něho doma a jak se chystá odejít, tak si sbalí svoje učebnice a jde. Ale doma si všimne, že omylem přibalila knihu od Ryana. Ale na té knize je něco divného a to je to, že se jmenuje Cíl jménem Eden, kterou napsal Connor a její vydání je o hodně let později. Eden se Ryana na to zeptá, a ten ji řekne jedno tajemství, které ho může ohrozit, ale i Eden.

Do knihy jsem šla s přesvědčením, že se mi bude líbit, protože o ni v poslední době mluvilo čím dál více lidí. Ale musím říct, že mě kniha zklamala. Kniha se mi líbila, ale nebyla nejlepší. Byla taková odpočinková. Líbily se mi rozhodnutí od Eden. Kniha se četla svižným tempem. Příběh byl zajímavý, ale nebyl nějak úžasný. Chyběla mi tam nějaká ta jiskra. Přišlo mi, že příběh nebyl až tak moc promyšlený, že autorka z něho mohla vytěžit více a ani by to té knížce nevadilo, protože měla málo stran. Přišlo mi, že se v té knize toho ani moc nestalo.

Kniha se mi líbila, byla oddechová, příběh nebyl ani nějak komplikovaný. 
Knize dávám 3 hvězdičky.

Doufám, že se vám recenze líbila i když byla sice kratší.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat